Direct online uw eigen 085/088/0800 of 0900 nummers registreren
Als nummerhouder bij de Belfabriek krijgt u toegang tot vele handige telefonie functies. Dit maakt het mogelijk dat uw telefoonnummer meegroeit met uw organisatie. Voor de meeste klanten van de Belfabriek zijn deze extra functies perfect, maar elke organisatie is natuurlijk uniek. Dankzij ons IVR-systeem kunnen wij maatwerk functies voor iedereen bouwen.
Wanneer u een functie mist, kan de Belfabriek deze op maat voor maken. Ons development-team heeft al meerdere functies op basis van ons IVR platform gebouwd.
Er zijn geen beperkingen aan wat een IVR-systeem kan, het is veel flexibeler en uitgebreider dan een telefooncentrale. Als u het bedenkt, programmeren wij deze voor tegen een vast eenmalig tarief.
Incidenten kunnen voorkomen en vaak willen bellers alleen weten of u al op de hoogte bent van een bestaand probleem. Ook krijgen ze graag bevestigd dat u aan de oplossing van dit incident werkt. In zo’n geval is een geautomatiseerde incidentenlijn een goede oplossing. U spreekt éénmalig een bericht in en bellers kunnen na het afluisteren van het bericht beslissen of ze het gesprek beëindigen of vervolgens een medewerker willen spreken.
Informatie per telefoon verlenen is de core business van veel van onze klanten. Maar vaak stellen bellers een schriftelijke bevestiging op prijs. Dat kan door bijvoorbeeld na het gesprek een SMS met bevestigende of zelfs aanvullende informatie te sturen. Met een koppeling tussen uw database en ons platform is dit erg eenvoudig.
Door een servicenummer slim te combineren met een IVR-systeem dat is gekoppeld aan een database, kunnen klanten van een creditcardmaatschappij zelf, dag en nacht, hun creditcard activeren.
Laat klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week uw producten of diensten kopen. Met een unieke klantcode en artikelcodes kunnen zij per telefoon bestellingen plaatsen.
Hoeveel heeft u dit jaar aan energie verbruikt? Een vraag die meter-opnemers van een energiebedrijf niet meer hoeven te vragen dankzij de koppeling tussen het servicenummer en de database van de maatschappij. U voert zelf via de telefoon eenvoudig de meterstand in.
Vaak is het van belang dat u snel meerdere mensen tegelijk kunt oproepen. Met een geautomatiseerd oproep systeem heeft u bijvoorbeeld in geval van calamiteiten, de juiste mensen op tijd op de juiste plaats.
Behalve ons banksaldo online bekijken, is het ook handig als klanten via het servicenummer van de bank en een beveiligd systeem telefonisch hun banksaldo kunnen beluisteren.
Zoals u ziet uit bovenstaande voorbeelden zijn de mogelijkheden eindeloos. Wat voor telefonische functionaliteit wilt u uw bellers graag bieden? Leg ons uw idee voor en wij laten weten wat er mogelijk is.