Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel gratis: phone  🇧🇪 0800-77 899   0800-235 3227 🇳🇱 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17

Toon alles

Klantcontact

Maak het meeste van uw klant contact. Hier vindt u tips, advies en het laatste nieuws.


 

Effectief thuiswerken i.c.m. VOIP telefooncentrale [how to]

Geplaatst in Klantcontact

Thuiswerken effectief inrichten, via VOIP telefooncentrale, zodat uw organisatie ‘gewoon’ bereikbaar blijft. Aan de hand van leerzame praktijkvoorbeelden.

Verder lezen...

Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.

Hoe SynerScope medewerkers telefonisch thuiswerken [CASE]

Geplaatst in Klantcontact

Case study: optimaal bereikbaar blijven tijdens COVID crisis. Hoe KPMG’s SynerScope de nuttige functies van Belfabriek inzet voor telefonisch thuiswerk.

Verder lezen...

 

Telefonie Thuiswerk Oplossingen i.v.m. Coronavirus

Geplaatst in Klantcontact

Omdat we u willen helpen bereikbaar te blijven – het kan! – lichten we in dit artikel telefonie thuiswerk oplossingen toe i.v.m. het coronavirus.

Verder lezen...

 

COVID-19 (corona virus) telefonische bereikbaarheid

Geplaatst in Klantcontact

Belangrijke meldingen omtrent covid-19 en telefonische bereikbaarheid.

Verder lezen...

De regels voor het gebruik van een 0900-nummer voor uw klantenservice zijn de laatste jaren sterk veranderd. Met onze gids weet u precies wat wel en niet meer is toegestaan.

0900-nummers en uw klantenservice - de definitieve gids

De regels voor het gebruik van een 0900-nummer voor uw klantenservice zijn de laatste jaren sterk veranderd. Met onze gids weet u precies wat wel en niet meer is toegestaan.

Verder lezen...

Vijf minuten is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.

Op zoek naar een digitale telefooncentrale? Over vijf minuten niet meer!

Geplaatst in Klantcontact

Vijf minuten is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.

Verder lezen...

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel.

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel.

Verder lezen...

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

VoIP: hardphone vs softphone – wat is de beste oplossing voor uw bedrijf?

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

Verder lezen...

Meer artikelen laden...