Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Geplaatst in Servicenummers

Als u het voor (potentiële) klanten makkelijker maakt om contact met uw bedrijf op te nemen, zult u vaker met hen spreken en mogelijk meer verkopen. Geen wonder dat steeds meer organisaties geïnteresseerd zijn in het verbeteren van hun telefonische bereikbaarheid. Welke mogelijkheden hebben bedrijven hiervoor eigenlijk?

 

Uw bereikbaarheid verbeteren begint met het nemen van een professioneel servicenummer. Geen lokaal nummer dat klanten uit andere regio’s afschrikt, maar een landelijk en herkenbaar telefoonnummer. Met een 0800- of 0900-nummer maakt u een goede indruk en onderscheidt uw bedrijf zich van de concurrentie. Vraag bij de Belfabriek uw eigen, makkelijk te onthouden servicenummer aan en profiteer van een aantal waardevolle extra’s.

Optimaliseer uw bereikbaarheid

Met het openen van zo’n servicenummer bent u er nog niet. U wilt natuurlijk wel weten hoe klanten uw verbeterde bereikbaarheid ervaren. Bent u makkelijker aanspreekbaar? Krijgen klanten hun vragen sneller beantwoord en hun problemen vlugger opgelost? Wie bij Belfabriek een servicenummer aanvraagt, krijgt inzicht in deze en andere vragen dankzij een aantal handige aanvullende diensten. Hieronder lichten we enkele van deze functies uit:

  • Met een keuzemenu komen bellers snel bij de juiste persoon terecht. Dat bespaart uw medewerkers tijd omdat zij niet langer zelf hoeven door te verbinden. Ook is dit prettiger voor uw klanten omdat hun vraag snel beantwoord wordt.

  • Postcoderouting of netnummerrouting stelt u in staat om bellers op basis van hun postcode of netnummer naar een bepaalde eindbestemming of medewerker door te verbinden. Een onmisbare functie voor bedrijven met meerdere filialen.

  • Met voicemail geeft u bellers de kans een boodschap achter te laten. Deze ontvangt u vervolgens via e-mail, zodat u de berichten kunt beluisteren op een moment dat u goed uitkomt.

  • Volg online en in realtime uw belstatistieken: zie hoeveel calls u via uw servicenummer ontvangt, hoe lang deze gemiddeld duren, wat de drukste dagen per week zijn en wat de piek- en daluren zijn. Op basis van dit krachtige maar eenvoudig te gebruiken systeem maakt u makkelijker strategische beslissingen.

Deze functies maken de belervaring voor beide partijen prettiger: de klant is er sneller mee geholpen en u werkt stukken efficiënter. Dankzij deze extra’s zult u zien dat u aanzienlijk meer klantcontacten per dag aankunt met hetzelfde personeel, zonder dat uw medewerkers zich extra belast voelen.

Gratis extra functies

Juist omdat deze extra functies zo vreselijk belangrijk zijn voor het optimaal functioneren van uw servicenummer, biedt de Belfabriek u al deze functies gratis bij uw abonnement. Op onze overzichtspagina ziet u precies wat u allemaal gratis bij een Belfabriek-abonnement krijgt.

Om echt optimaal gebruik te maken van al deze functies, dient er zorgvuldig te worden nagedacht worden over de manier waarop deze worden ingezet. Ook hierbij kunt u, als klant van de Belfabriek, rekenen op onze expertise. Onze medewerkers helpen u graag op weg bij het verbeteren van uw bereikbaarheid.