De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland

Nederland:0800-235 3227
België:0800-77 899
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Gepubliceerd in Telefoonnummers

Regelmatig zijn ondernemers en ICT managers op zoek naar 'telefonische bereikbaarheid verbeteren'.

Met ons eigen ontwikkelde telefonie platform zijn wij de ideale partij om de telefonische bereikbaarheid te verbeteren voor verschillende soorten ondernemers en organisaties.

De volgende situaties komen regelmatig voor waarbij een betere telefonische bereikbaarheid gewenst is.

Zelfstandige ondernemers en kleinere bedrijven

Deze bedrijven zijn vaak begonnen met een mobiel telefoonnummer op de website en het reclame materiaal. Na verloop van tijd komt men erachter dat dit onhandig is: men kan nooit eens rustig op klantenbezoek of op vakantie, op het mobiele nummer moet men altijd bereikbaar zijn en zowel zakelijke gesprekken en privé gesprekken komen op hetzelfde telefoonnummer binnen.

Oplossing:

Door een virtueel zakelijk telefoonnummer te nemen wordt de bereikbaarheid verbetert. Binnenkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar 1 of meerdere mobiele nummers of vaste nummers. Zo is men flexibel telefonisch bereikbaar en is er een duidelijk scheiding tussen zakelijk verkeer en privé verkeer.

Op een eigen belteam pagina kan men eenvoudig realtime de beschikbaarheid van collega's en medewerkers instellen zodat klanten altijd iemand aan de lijn krijgen.

Landelijk werkende organisatie's en franchise ketens

Voor deze organisaties kunnen wij vaak de telefonische bereikbaarheid verbeteren door het programmeren van 1 landelijk centraal telefoonnummer.

Wij krijgen van de hoofdorganisatie een Excel sheet of Google Sheet met daarin alle filialen en het gebied wat deze filialen bedienen.

Bellers worden automatisch doorverbonden na het maken van een keuze zoals de postcode van de beller of de afdeling die gewenst is. Ook doorverbinden op basis van een (unieke) code is mogelijk.

Door een landelijk telefoonnummer centraal te regelen op het hoofdkantoor wordt het klantcontact sterk verbeterd. Wij bekijken elke maand (naar wens) de statistieken om de goede telefonische bereikbaarheid te verbeteren.

Nieuwe filialen of mutaties in het werkgebied voeren wij vaak binnen 1 werkdag door in de routeringstabellen.

Grote organisatie's met meerdere telefooncentrale's

Vaak is er een snelle groei van vestigingen en locaties met ieder net een ander type telefooncentrale en belplan.

Door een inventarisatie te maken van het inkomende belverkeer (onze specialiteit) en hoe dit momenteel wordt gerouteerd kunnen wij vaak een beter belplan maken die de telefonische bereikbaarheid verbetert.

De telefooncentrale wordt dan alleen maar nog gebruikt om telefoons uit te laten bellen, maar het inkomende belverkeer wordt apart gerouteerd over 1 centraal nummer.
Zo hoeft de systeembeheerder zich niet meer bezig te houden met het efficiënt routeren van telefoongesprekken maar kan deze ons bellen bij een vraag of probleem.

Serviceproviders en carriers

Collega's in de markt willen ook graag de telefonische bereikbaarheid verbeteren van zichzelf of de klanten.

Met ons unieke door onszelf ontwikkelde telefonie platform kunnen zij geheel op maat elke gewenste telefoon functie implementeren precies hoe die gewenst is.

Men is minder afhankelijk van kant en klaar oplossingen zoals FreeSwitch, Asterisk of voorgeprogrammeerde telefooncentrale's maar men kan programmeren aan een geheel eigen oplossing waarmee men zich positief kan onderscheiden.

Programmeurs krijgen toegang tot de code in C## of wij ontwikkelen een API waarmee toegang kan worden verkregen tot de gewenste functie's.

Veelgestelde vragen:

Ik wil mijn telefonische bereikbaarheid verbeteren maar wel mijn bestaande telefoonnummer behouden, kan dat ?

Wij kunnen je bestaande telefoonnummer overzetten naar ons telefonie platform (nummerbehoud) en vervolgens een telefonie oplossing op maat voor jou op dit nummer activeren.

Ik heb diverse afdelingen binnen de organisatie's, allemaal met verschillend telefoonverkeer. Kunnen jullie dit in kaart brengen en optimaliseren ?

Wij horen graag voor welke afdelingen de telefonische bereikbaarheid verbetert dient te worden. Dan programmeren wij bijvoorbeeld eerst een keuzemenu om bellers snel naar de juiste afdeling door te schakelen. Dagelijks monitoren wij de belstatistieken en vrij snel hebben wij door wat wij verder nog kunnen verbeteren. Binnen enkele weken worden oproepen snel en naar de juiste persoon doorverbonden wat leidt tot een hogere klanttevredenheid.

Ik ben een kleine ondernemer en wil mijn telefonische bereikbaarheid verbeteren.

Je kan jouw telefonische bereikbaarheid verbeteren door een virtueel zakelijk telefoonnummer bij ons te activeren en deze te gebruiken op jouw website en reclame materiaal. Wij verbinden bellers door naar jouw mobiele toestel of het vaste toestel van een collega of partner. Zo heb jij snel je bereikbaarheid verbetert en maak je een goede indruk.

Ik wil gesprekken doorschakelen naar meerdere collega's op verschillende tijdstippen kan dat ?

Je kan een geheel eigen virtueel callcenter programmeren op jouw telefoonnummer zodat je optimaal gebruik maakt van beschikbare medewerkers. Klanten krijgen daardoor snel iemand te spreken. Zo ben je goed bereikbaar en mis je nooit geen telefoongesprekken. We kunnen indien nodig ook bellers nog in de wacht zetten of een boodschap afspelen. Wij doen er alles aan zodat jij telefoongesprekken snel kunt beantwoorden en geen potentiële klanten mist.

Kan ik ook oproepen in de wacht laten staan bij grote drukte ?

Wij kunnen door ons enorme capaciteit oproepen in een wachtrij plaatsen. Wij adviseren wel om bellers zo kort mogelijk in de wacht staan te laten en bellers zo snel mogelijk door te verbinden met een beschikbare medewerker. Dit kan je doen door het inrichten van ons virtuele callcenter.

Activeer Direct een Demo Telefoonnummer.
Maak Je Telefoonteam.
En Ontvang Gesprekken binnen 10 Minuten!

Geen Betaalgegevens nodig - Geen Verplichtingen.

Tevreden Belfabriek Klanten: