Direct online je eigen 085/088/0800/0900 nummers registreren !
In de afgelopen jaren hebben wij duizenden keuzemenus voor evenzoveel bedrijven opgezet. Op basis van deze ervaring, geven wij u 4 tips waarmee u een klantvriendelijk keuzemenu kunt opzetten.
Als u met deze eenvoudige tips rekening houdt, is de beller blij dat u een keuzemenu heeft !
Wilt u een perfect keuzemenu voor uw organisatie, bel of mail dan vandaag nog met één van onze specialisten.
Probeer het keuzemenu altijd zo 'ondiep' mogelijk te houden. Dus: 1 horizontale laag, met misschien 5 keuzes in plaats van 2 lagen diep met 3 keuzes elk;
Gebruik korte teksten, waardoor klanten sneller op de eindbestemming aankomen. Gebruik liever: “1 voor sales” in plaats van “kies 1 voor de afdeling sales”. De beller begrijpt vaak prima wat de bedoeling is;
Hou rekening met terugbellers en vermijdt teksten die “welkom heten” want dit kan irritatie opleveren. Zorg ook dat de IVR op een keuze van de beller reageert, ook al is niet het hele keuzemenu afgespeeld. Op deze manier zijn uw klanten minder tijd kwijt in het menu;
Laat de tekst inspreken door een professionele stem, dit geeft uw organisatie een perfecte indruk;
Het meest uitgebreide telefoonsysteem wat er is. Vanuit de cloud. Werkt met al je toestellen: vast, mobiel - thuis of op de zaak !
Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug 'n' play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon