De 085/088/0800/0900 telefoonnummer maatschappij van Nederland
Gepubliceerd in Online veiligheid en bescherming
Inhoudsopgave
Met zakelijke telefonie wilt u (potentiële) klanten zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk te woord staan. Hoe vervelend is het dan als de lijnen bezet worden gehouden door ongewenste bellers. Dit zijn natuurlijk niet de lastige klanten of moeilijke gesprekken, maar echt de bellers die de organisatie herhaaldelijk lastig vallen met zaken die niets met
uw bedrijf te maken hebben. Het is helaas een bekend probleem waar veel
organisaties last van hebben. Gelukkig is er tegenwoordig een simpele oplossing
om dit soort bellers te weren en de telefonische overlast te stoppen! Hieronder
leest u met welke gemakkelijke instelling u telefonische overlast kunt stoppen
én hoe u zelfs bepaalde bellers voorrang kan geven. Op die manier blijft de
organisatie hoog scoren op het gebied van service en klantvriendelijkheid!
Om de telefoonlijnen bereikbaar te houden voor bellers die de organisatie willen bereiken is het belangrijk om de bellers te weren die voor overlast zorgen. Met de belfilter functie is het eenvoudig geworden om bellers te blokkeren die u, om welke reden dan ook, geen toegang wilt geven tot de telefonische dienstverlening. De belfilter functie heeft de volgende kenmerken:
U kunt ervoor kiezen om een specifieke beller permanent te blokkeren of voor een door u ingestelde periode.
Als een beller telkens vanaf verschillende telefoonnummers voor overlast zorgt kan de belfilter zo ingesteld worden dat de gehele reeks aan nummers geblokkeerd wordt.
De beller die u wilt blokkeren krijgt een automatische boodschap te horen. U kunt zelf een melding inspreken die de geblokkeerde bellers te horen krijgen. Bijvoorbeeld dat het telefoonnummer alleen voor bestaande klanten bestemd is.
De belfilter kan op elk gewenst moment gewijzigd worden. U kunt gemakkelijk nummers toevoegen aan de belfilter of verwijderen. Zo blijft de belfilter flexibel met de organisatie meebewegen.
Het instellen van de belfilter functie is niet alleen prettig voor uw daadwerkelijke klanten, maar ook voor de medewerkers! Uw medewerkers zullen de volgende voordelen ervaren:
Met het juist instellen van de belfilter functie hoeven medewerkers zich niet langer bezig te houden met de bellers die overlast veroorzaken. Doordat ze zich alleen op geautoriseerde bellers, zoals uw bestaande klanten, hoeven te richten kunnen ze hun werk beter uitvoeren en uw klanten beter te woord staan.
Ongewenste telefoongesprekken kunnen behoorlijk afleidend en verstorend werken. De belfilter zorgt ervoor dat medewerkers niet meer lastig gevallen worden en geconcentreerd aan het werk kunnen blijven.
Doordat medewerkers alleen nog spreken met vooraf geautoriseerde bellers worden ze niet meer lastiggevallen. Hierdoor valt de stress van deze vervelende gesprekken weg en kunnen ze zich optimaal bezig houden met hun daadwerkelijke werk. Het instellen van een belfilter zorgt voor meer werkplezier. En die opluchting en glimlach is ook aan de andere kant van de lijn merkbaar!
Naast dat u misschien een bepaalde groep bellers wilt weren kan het ook zijn dat u bepaalde klanten of bellers juist voorrang wilt geven. Klanten die u liever niet te lang in de telefonische wachtrij laat staan bijvoorbeeld. Met de VIP Whitelist functie blijven de lijnen vrij voor wie uw telefoonnummer daadwerkelijk bedoeld is. De VIP Whitelist biedt de
volgende opties:
Klanten op de VIP Whitelist krijgen een speciaal telefoonnummer of krijgen voorrang in de wachtrij. Andere bellers krijgen bij het bellen naar dit nummer een speciale melding te horen.
Door de focus op een specifieke groep klanten te leggen krijgen zij de beste dienstverlening en de onverdeelde aandacht van uw medewerkers.
De VIP Whitelist functie is voor elk type nummer in te stellen. De VIP Whitelist functie is beschikbaar voor 0800, 0900, 085, 088, regionale én internationale nummers! Daarnaast kunt u ook eenvoudig bellers toevoegen aan of verwijderen van de VIP Whitelist.
Het instellen van een belfilter is simpel en doeltreffend. Het verhoogde werkplezier, de verbeterde concentratie en de verlaagde tijdsdruk zorgen ervoor dat uw medewerkers een betere service kunnen verlenen. Uw klanten zullen een positieve ervaring hebben bij het bellen van uw organisatie. Met de gemakkelijke belfilter service verbetert u de klant- en medewerkerstevredenheid en verhoogt u de efficiëntie van uw zakelijke telefonie.
Inhoudsopgave