Dat uw servicenummer u een handje kan helpen in deze hectische periode, laten wij in dit artikel zien. Met de volgende gratis functies is uw telefonische afdeling helemaal klaar voor de feestdagen.

Stel de Feestdagenkalender in

Wanneer u uw servicenummer registreert, vragen wij u om uw openingstijden door te geven. Het Weekplan dat daar uit rolt, zorgt ervoor dat ook bellers buiten kantooruren perfect afgehandeld worden. We legden eerder uit hoe dit in zijn werk gaat.

Als aanvulling op dit plan van een reguliere werkweek, kunt u instellen wat uw openingstijden zijn tijdens bijzondere weken zoals die in december. Dit doet u met de Feestdagenkalender, die u in Mijn Belfabriek onder Nummerinstellingen vindt. Voor nieuwe klanten van de Belfabriek neemt één van onze medewerkers na de activatie altijd contact met u op om de ‘bijzondere dagen’ met u door te nemen.

Wanneer u samen met ons de Feestdagenkalender van uw organisatie heeft ingesteld, bepaalt u met de volgende gratis features wat bellers tijdens die dagen te horen krijgen of kunnen doen.

  • Speel een afwezigheidsbericht af
    Vertel bellers dat uw telefonische afdeling gesloten is en, belangrijk, wanneer u weer bereikbaar bent met de Gesloten-tekst. Onder Nummerinstellingen op Mijn Belfabriek activeert u deze functie en kunt u uw geluidsopname (WAV of MP3) uploaden. Wat ook kan is uw bericht inspreken via ons speciale telefoonnummer 0900-6353835. Neem contact met ons op om uw persoonlijke code hiervoor aan te vragen.
  • Laat bellers een bericht inspreken
    Om belangrijke gesprekken en unieke kansen niet te missen, maakt u uw Gesloten-tekst iets interactiever. Met het digitaal antwoordapparaat geeft u bellers de mogelijkheid om een bericht in te spreken. De opname ontvangt u direct na afloop op het gewenste e-mailadres, zodat u indien nodig direct actie kunt ondernemen. Stel deze functie tijdig in via Mijn Belfabriek.
Andere mogelijkheden

Behalve het instellen van het Openingstijdenrooster en de Feestdagenkalender zijn er nog andere functies waarmee u bellers tijdens de feestdagen opvangt. Deze functies zijn eveneens gratis en activeert u direct.

  • Verbind bellers met een ander nummer
    Wilt u de telefoontjes naar uw servicenummer gewoon blijven ontvangen of heeft u een callcenter ingehuurd die ze voor u kan behandelen? Op Mijn Belfabriek verandert u eenvoudig het nummer waar bellers naar worden doorverbonden. Klik onder Nummerinstellingen rechtsboven in uw scherm op de link Eindbestemmingen.
  • Ontvang SMS-updates
    Beantwoordt een extern callcenter uw telefoongesprekken tijdens de feestdagen? Mochten gesprekken desondanks niet worden beantwoord, dan is onze SMS-alert een handige functie. Zo kunt u meteen ingrijpen wanneer dit nodig blijkt te zijn.
  • Ontvang updates per e-mail
    Vergelijkbaar met de SMS-updates hierboven, maar dan per e-mail, wat ons in staat stelt u uitgebreidere informatie te sturen. Op het gewenste e-mailadres ontvangt u info over niet opgenomen of niet doorverbonden gesprekken.

Zowel de SMS-alert als de E-mail-alert kunt u door onze klantenservice laten activeren. Het telefoonnummer vindt u hieronder.

Wij adviseren u graag

Heeft u nog vragen over het bovenstaande of wenst u advies te onvangen over uw persoonlijke situatie? Wij denken graag met u mee. Bel ons hiervoor op 0800-BELFABRIEK (0800 - 23 53 227).

09/12/2013 in :