Het bijzondere van deze feature is dat u alle opnames online kunt beluisteren, zonder dat u alle (of de afzonderlijke) bestanden hoeft te downloaden. Dit maakt de Belfabriek uniek ten opzichte van andere providers.

Probeer de functie gratis

Als klant van de Belfabriek kunt u gedurende de maand december 2013 Call-recording op uw gemak gebruiken. Ter kennismaking betaalt u niets voor deze bijzondere functie, zodat u kunt ontdekken of deze service bij uw organisatie past. Is deze functionaliteit (nog) niet interessant voor uw telefonische afdeling, dan schakelt u hem voor het einde van de maand weer uit. Bent u nog geen klant, neemt u dan deze maand contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat ook op zo kort mogelijk termijn van deze functionaliteit gebruik kunt maken.

Hoe u Call-recording activeert

Bij de Belfabriek krijgt u niet alleen toegang tot uitgebreide belstatistieken, maar ook tot een uitgebreide set extra functies. Via uw persoonlijke dashboard kunt u deze activeren of uitzetten. Call-recording staat standaard uit. Wenst u deze functie te proberen, volg dan deze stappen.

  1. Log in op Mijn Belfabriek
  2. Klik op het tabblad Call-recording
  3. Klik op instellingen
  4. Kies, indien van toepassing, voor welk nummer u Call-recording wenst te activeren

Uw aanvraag wordt vervolgens door één van onze medewerkers verwerkt. Nieuwe opnames ziet u automatisch in uw persoonlijk dashboard verschijnen. Hoe lang gesprekken worden bewaard, hangt af van het Call-recording pakket van uw keuze.

Onthoud dat Call-recording tot de jaarwisseling geheel gratis is. Besluit u door te gaan met het opnemen van de gevoerde gesprekken, dan heeft u vanaf januari 2014 de keuze uit meerdere aantrekkelijk geprijsde pakketten voor deze functionaliteit. Meer informatie hierover vindt u in de Call-recording pagina’s van mijn.belfabriek.