Geen wonder dat veel nummerhouders interesse in deze nieuwe functie van de Belfabriek tonen. Maar hoe stelt u call-recording nu eigenlijk in? Wij leggen het hieronder uit. 

Call Recording activeren

De eerste stap tot het profiteren van Call Recording is het activeren van deze functie. Dat doet u door in Mijn Belfabriek te klikken op Call Recording en Instellingen. Vervolgens kunt u kiezen hoe lang u opgenomen gesprekken wilt bewaren:

  • 1 dag: ideaal voor wie deze functie wenst uit te proberen;
  • 1 week: voor wie niet elke dag gesprekken kan beluisteren en beoordelen;
  • 1 maand: deze professionele optie is ideaal voor bedrijven die steekproeven voor functioneringsgesprekken wil nemen of klachten over bepaalde gesprekken wil kunnen behandelen.

Nadat u op Opslaan heeft geklikt, wordt call recording binnen één werkdag geactiveerd, waarna all binnenkomende gesprekken automatisch worden opgenomen. 

Opnames beluisteren

Om de opgenomen gesprekken te beluisteren, klikt u in Mijn Belfabriek op Call Recording en vervolgens op Afspelen. Vervolgens vindt u de onbeluisterde gesprekken vetgedrukt, vergelijkbaar met de inbox voor uw e-mail. Zo ziet u in één oogopslag welke gesprekken nieuw zijn en welke u al eerder beluisterd hebt. Markeer belangrijke gesprekken met een ster om ze later makkelijk terug te vinden.

Ook kunt u met één druk op de knop een opname downloaden naar uw eigen computer.

Profiteer vandaag nog van deze unieke functie

De voordelen van Call Recording mogen duidelijk zijn. De Belfabriek biedt u de mogelijkheid deze unieke functie meteen al te activeren. Dus waar wacht u nog op? Klik op Call Recording in Mijn Belfabriek om te beginnen met het opnemen en opslaan van uw gesprekken. Heeft u nog vragen, dan beantwoorden wij die graag op 0800–BELFABRIEK (0800–235 3227).