Eén van de grootste uitdagingen hierbij voor nummereigenaren is dat de werkschema’s voor meerdere medewerkers al snel heel regelmatig wisselen. Feest- en vakantiedagen, ziektes en dienstwisselingen zijn maar een fractie van de oorzaken die de bezetting van het servicenummer veranderen.

Traditioneel hebben Interactive Voice Response (IVR) systemen geprobeerd dit te beheren met een kalender-tool, met wisselende resultaten.

De Belfabriek biedt een eigentijdse oplossing die nu op zowel iOS als Android beschikbaar is.

Mobiel beheer

Telefonische medewerkers kunnen zelf hun beschikbaarheid beheren met de Belfabriek Callcenter app.

Medewerkers loggen in met een eigen, unieke code.

Wanneer zij eenmaal ingelogd zijn, kunnen zij met één vingerbeweging hun status wijzigen.
Deze statuswijziging wordt in real-time doorgevoerd op het Belfabriek platform. Vanaf dat moment worden binnenkomende gesprekken volgens de nieuwe situatie doorgeschakeld.

Behalve statusbeheer, laat de app uw medewerkers ook zien hoeveel gesprekken en minuten zij gemaakt hebben, Zo hebben uw medewerkers een goed inzicht in de eigen productiviteit.

De Callcenter app werkt op elke telefoon of tablet met een Android of iOS systeem.

Online beheer

Werken uw medewerkers bijvoorbeeld met een softphone vanaf een computer, dan kan het handiger voor hen zijn om de beschikbaarheid via onze website te beheren.

Uw medewerkers doen dit door naar medewerker.belfabriek.nl te navigeren. Op deze pagina loggen zij weer in met de eigen, unieke code.

Onze medewerker.belfabriek.nl website biedt dezelfde functionaliteit als onze Callcenter app.

Ook voor nummereigenaren

Natuurlijk kunt ook u als nummereigenaar beschikbaarheid van uw medewerkers in real-time aanpassen.

Voor nummereigenaren hebben wij de Belfabriek app. Hierin ziet u niet alleen uw statistieken en facturen terug, maar kunt u ook extensies en eindbestemmingen beheren. 

U kunt deze extensies en de daarbij behoren eindbestemming in real-time in- of uitschakelen.

Aangepast aan uw situatie

Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit, moet de inrichting van uw servicenummer wel aan een aantal voorwaarden voldoen.

Onze experts kunnen u hierover perfect adviseren.

Heeft u dus interesse in deze functionaliteit, belt u dan gerust eens met één van onze medewerkers. Zij zitten op werkdagen van 8:30 tot 17:30 klaar om al uw vragen te beantwoorden. U kunt hen bereiken op ons gratis nummer: 0800-235 3227.
 

09/03/2017 in :