Sluiten
Dé 0800 en 0900 telefoonmaatschappij van Nederland Bel ons gratis: phone 0800-235 3227 0800-235 3227

Op werkdagen van 9 tot 17 !

Toon alles

Klantcontact

Maak het meeste van uw klant contact. Hier vindt u tips, advies en het laatste nieuws.


De regels voor het gebruik van een 0900-nummer voor uw klantenservice zijn de laatste jaren sterk veranderd. Met onze gids weet u precies wat wel en niet meer is toegestaan.

0900-nummers en uw klantenservice - de definitieve gids

De regels voor het gebruik van een 0900-nummer voor uw klantenservice zijn de laatste jaren sterk veranderd. Met onze gids weet u precies wat wel en niet meer is toegestaan.

Verder lezen...

Vijf minuten is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.

Op zoek naar een nieuwe telefooncentrale? Over vijf minuten niet meer!

Geplaatst in Klantcontact

Vijf minuten is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.

Verder lezen...

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel.

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel

Uitbellen met uw bedrijfsnummer vanaf mobiel.

Verder lezen...

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

VoIP: hardphone vs softphone – wat is de beste oplossing voor uw bedrijf?

Overweegt u ook over te stappen op VoIP ? In dit artikel gaan wij in op de belangrijkste vragen over VoIP telefoons en uw servicenummer.

Verder lezen...

Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.

Hoe maakt u uw klantenservice proactief?

Geplaatst in Klantcontact

Ontdek hoe ook u, op eenvoudige wijze, uw klantenservice proactief inricht.

Verder lezen...

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Maak van gemiste gesprekken een nieuwe kans

Een gemist gesprek hoeft geen gemiste kans op een verkoop of conversie te zijn. Als u zich maar goed voorbereidt. In dit artikel laten wij zien hoe u dat doet.

Verder lezen...

Maak een perfecte professionele indruk met een uniforme reeks nummers voor iedereen in uw organisatie. Wij laten zien wat de voordelen zijn en hoe u dit eenvoudig opzet.

088-nummers: één reeks nummers voor uw hele bedrijf

Maak een perfecte professionele indruk met een uniforme reeks nummers voor iedereen in uw organisatie. Wij laten zien wat de voordelen zijn en hoe u dit eenvoudig opzet.

Verder lezen...

Om een consulenten lijn te starten wilt u dat uw bellers op uw website kunnen zien welke medewerkers nu klaar zitten om de telefoon op te nemen.

Een succesvolle consulenten-lijn opzetten, hoe doet u dat?

Geplaatst in Klantcontact

Om een consulenten lijn te starten wilt u dat uw bellers op uw website kunnen zien welke medewerkers nu klaar zitten om de telefoon op te nemen.

Verder lezen...

Meer artikelen laden...